loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم الحسین (ع) بازدید : 127 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ديوانگان محفل مولا كجاييد؟
كز قلب مجنونم گلستانى سراييد
شش گوشه گشته محفل عشاق بيدل
از دورى دلبر جنونى گشته حاصل!
من يار خود را ديده أم در كربلايش
اما كنون ميمرم از دوري برايش
او يك شبي ما را به بزم خود صدا كرد
قلب و روان و روح ما را با صفا كرد
حالا در اين دنيا كوجك مانده ام تك
اين دل براي كربلايش ميزند لك
كارم جنون و اشك و آه است و فغان است
دلتنكى أم از اين زمين تا بى كران است
دستم بكير ارباب بي سر خسته ام من
يك عمر شد بار سفر را بسته أم من
مردن كنار مرقدت شد آرزويم
من دربه در دركوجه ها درجست وجويم
دنبال راه كربلا كشتم وليكن
مردن ميان هيأتت بهتر ز ماند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 27,011