loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم الحسین (ع) بازدید : 93 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

بندﮔﯽ درعوض سروریت می ارزد

شعرباشوق ثناگستریت می ارزد

دل وجان را اﮔﺮ از دست دهم ای ارباب

به هوای نفسی دلبریت می ارزد

 "گذرتك تك این ثانیه های عمرم

به قدیمی شدن نوكریت می ارزد"

پادشاهی جهان پست ترین منصبهاست

نزد ما منصب پامنبریت می ارزد

گفته حق جنت من وقف محبان حسین

تاكه معلوم شود مشتریت می ارزد

به ابالفضل جمیع شهدا غبطه خورند

اینچنین است كه آب آوریت می ارزد

بهر آمرزش ما زینب كبری كافیست

بیش ازاینها نسب خواهریت می ارزد

آب در كرب و بلا قیمت جانت شده بود

چقدر مهریه مادریت می ارزد

بی حیالحظه غارت به كنایه میگفت

آی دختر چقدر روسریت می ارزد

ساربان آمد و انگشت تو در دست گرفت

زیرلب گفت كه انگشتریت می ارزد



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 26,934