loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 204 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 

یه زمانی کسی میرفت کربلا خیلی تو چشم بود

ولی الان کسایی که جاموندن بیشتر تو چشمن

 

یا اباعبدالله(ع)....

 

پایم که جامانده....

 

دلم را میفرستم به زیارتت ارباب....

 

انگار که قسمت نیست، چشمانم کربلایی شوند...

 

امسال هم دلم راهی کربلا میشود...

 

درآن زمین که پناه تمام عالم بود

 

فقط برای من روسیاه جا کم بود؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 781
  • بازدید کلی : 26,978