loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 1265 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

باز هوای کربلای تو دلم رو کرده مست و مبتلا

عاشق گنبد طلا

شور و حالی عاشقونه داره این دل با نوای نینوا

عاشق گنبد طلا

زار و خسته، دل شکسته، ورد لب ذکرت آقا

هستی ام را گیر و رخصت ده بیایم کربلا

مست مست کربلایت، گشته ام من کلب تو

جرعه ای ده از سبویت، شده ام من مست تو

 

یا حسین و یا حسین و یا حسین و یا حسین

 

اشک چشم روضه ی تو، چشمه ی پر آب حوض کوثر است

ساقی آن حیدر است

ای حبیبم، ای طبیبم،ا دل من زار و غمینه

الهی هیچ کس تو دنیا، داغ شیش گوشه نبینه

آرزومه ،آبرومه ،خاک بین الحرمین

من میمیرم، زنده میشم تا که میگم یا حسین

 

یا حسین و یا حسین و یا حسین و یا حسین

 

ای به غیرت، ای به همت، یک کلام مولا ابوفاضل مدد

یا ابوفاضل مدد

جان زینب، ای دلاور، ای علمدار حسین

هستی هست رقیه، ای امیر عالمین

مرغ جانم پر کشیده سوی تو ای نازنین

عاشقم من عاشق تو ای یل ام البنین

 

 

دانلود این مداحی زیبا با صدای کربلایی جواد مقدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط منتظر در تاریخ 1393/10/19 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ارادت
ممنون از لطف حضرتعالی
امیدوارم خداوند توفیقتان دهد لطفا اگر به مواردی ناب دسترسی پیدا کردید دوستان را بی نصیب نگذارید و در صورت امکان mail بفرمایید
انشاالله عاقبت بخیر شوید

این نظر توسط sasansamani در تاریخ 1393/08/17 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

آقا دمت گرم نمی دونی چقدر دنبال این مداحی گشتم....

این نظر توسط هادی در تاریخ 1393/03/17 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی....خوشحالم که می بینم آپدیت کردی وب رو بعد از ی مدت ...لطفا بیشتر وقت بذار ثواب داره
پاسخ : سلام ممنونم از حضورتون و پیشنهادتون
اگه لیاقت داشته باشم ادامه میدم
یا علی مدد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 785
  • بازدید کلی : 26,982