loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 226 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

lg9lz3drejje26x1aat8a7Wd.jpg

 

صدای پای یار مهربان از ره می آید / سر آید غصه ی هجران یاران مهدی آید

خدا داند که من جز آن صنم یاری ندارم / به غیر از انتظار وصل او کاری ندارم

خدایا پرده بگشا ناز راز اندازه دارد / بیا ای دلنواز من که ناز اندازه دارد

سرآمد عمر من آن دلبر رعنا نیامد / دل مجنون زغم ویرانه شد لیلا نیامد

میگن یک خال زیبا بر رخ آن نازنینه / کی آید چشم من آن خال زیبا را ببینه

به دنبالش بیابون در بیابون در نوردم / خدا داند که من مجنون دل صحرا نوردم

دل من هر نفس در عشق او جان می سپارد / مپندارد کسی لیلای من مجنون ندارد

خوش آن روزی که آن رخسار زیبا را ببینم / ز فردوس نگاه دل فریبش گل بچینم

الا ای راز هستی ناز هستی کی می آیی / دل ما را ز هجرانت شکستی کی می آیی

مرا چشمی است خون افشان زدست آن کمان ابرو / جهان پر فتنه خواه شد زدست آن کمان ابرو

غلام چشم عباسم که در خواب خوش مستی / نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

هلالی شد تنم زین غم که با طغرای ابرویش / که باشد مه که بنماید ز طاق اسمان ابرو

الا ای راز هستی ناز هستی کی می آیی / دل ما را ز هجرانت شکستی کی می آیی

رقیبان غافل و ما را از آن چشم و جبین هر دم / هزاران گونه پیغام است وحاجت در میان ابرو

دگر حور و پری را کس نگوید با چنین حسنی / که این را اینچنین چشم است و آن را آنچنان ابرو

تو کافر دل نمی بندی نقاب زلف و می ترسم / که محرابم بگرداند خم آن دل ستان ابرو

 دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 796
  • بازدید کلی : 26,993