loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 68 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

امام صادق (ع) فرمود: «حسين در نزد پروردگارش ... به زائرانش نظر مى كند . او نگاه مى كند كه چه كسى براى آن حضرت گريه مى كند، پس براى او طلب آمرزش كرده و پدرانش را مى‏خواند تا براى آن زائر دعا كرده و طلب آمرزش و مغفرت نمايند. سپس امام (حسين) مى فرمايد: اگر زائر من مى‏دانست كه خدا چه چيزى براى او عطا مى فرمايد شادى او بيشتر از جزع و بى‏تابى وى مى‏گرديد» . (11) 
و امام حسين (ع) فرمود: «هر كس مرا در زندگانيش زيارت كند، پس از مرگش بازديدش خواهم كرد» . (12) 
________________________________________________________

11. امالى شيخ طوسى ، ص 55 
12. بحارالانوار ، علامه مجلسى ، ج 101 ص 16 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 776
  • بازدید کلی : 26,973