loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 116 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

من که امروزم بهشت نقد حاصل می شود

وعـــده ی فـــــردای زاهد را چرا باور کنم

 

بزرگان زیارت آن حضرت را از ضروریات دین و مذهب دانسته اند، و هر کس آن را بدون جهت ترک کند حق خدا و رسول را ضایع و موجب عاق پیامبر صلی الله علیه و آلهمی گردد...

 

امام صادق علیه السلام  می فرمایند :هر کس که خداوند خیر خواه او باشد محبت حسین علیه السلام را در دل او می اندازد .

امام باقر علیه السلام می فرمایند: اگر مردم می دانستند که در زیارت قبر حسین بن علی علیه السلام چه فضیلت و ثوابی هست حتما از شوق غالب تهی می کردندو بخاطر حسرت ها نفسایشان به شماره افتاده و قطع خواهد شد .....

امام صادق علیه السلام  می فرمایند: هر کس که به زیارت قبر امام حسین علیه السلام نائل شود و به حق آن حضرت معرفت داشته باشد، خدا متعال او را در باند ترین درجه عالی مقامات ثبت می کند .

امام رضا علیه السلام می فرمایند : کسی که امام حسین علیه السلام را در کرانه فرات زیارت کند مثل کسی است که خدا را زیارت کرده است .

امام صادق علیه السلام  می فرمایند: سجده بر تربت امام حسین علیه السلام حجاب های هفتگانه را پاره می کند.

 

من از تو دل نمی کنم مگه میشه از تو جدا شد

مگه میشه دل به تو داد و بی خیال کربلا شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 947
  • بازدید کلی : 27,144