loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 85 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (1)

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند :

«هیچ فقری از نادانی بدتر نیست و هیچ مالی از عقل سودمندتر نیست و هیچ تنهائی از خودپسندی وحشتناک تر نیست و هیچ مددکاری از مشورت بهتر نیست و هیچ عقلی چون عاقبت اندیشی نیست و هیچ حسب و نسبی چون خوشخوئی نیست و هیچ عبادتی همانند فکر کردن نیست.»

 


 

در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند
عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند
ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .... در تاریخ 1392/10/12 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

راستش چن روز پیش داشتم میگفتم یا رسوالله نبودی ببینی با دخترت چیکار کردن به نظر من مصیبت رسول الله مصیبت فاطمه زهراس ایام رحلت پیامبر هم باید واسه پیامبر گریه کرد هم دخترش...
ممنون از مطالبتون ایشالله سرباز اقا باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 27,098