loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 134 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (4)

 

 

 
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است
گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
..............................................................
 
 
 
کاروان عمر ما منزل به منزل می رود/ منزل اول حسین و منزل آخر حسین
 
 
 
-----------------------------
يقين دارم که حق با اين همه گمراهیم بخشد / فروغ معرفت از مهر ثار اللهيم بخشد
گنهکارم ولي ديوانه مهر حسينم / خدا شايد گناهم را به خاطر خواهيم بخشـــد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عطر یار در تاریخ 1392/10/08 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از نگاه شما
با افتخار لینک شدید
یا علی
التماس دعا

این نظر توسط هیئت ثارالله تویسرکان در تاریخ 1392/10/08 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
حق باشماست...قصدی نداشتم...اصلاح شد
اجرت باآقا

این نظر توسط ویلاگ زهرا ریحانه النبی در تاریخ 1392/10/07 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

بسم رب المهدی روحی فداه

صلی الله علیک یا ثارالله

ممنون از مطالب وبلاگ بسیار لذت بردم

خیر عالمین نصیبتان

یا زهرا سلام الله علیها

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1392/10/06 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

سلام....عالیه عالی....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 942
  • بازدید کلی : 27,139