loading...
بهشت من کربلا (تا تو زمین سجده ای سر به هوا نمی شوم)
خادم العباس (ع) بازدید : 62 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (2)

 

 

یـــه روز مــیــاد جـمـعــه ای کـــه غــروبــش دلـنـشـیـنـه. . .

اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان . . .

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیـامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام
دوباره صبح و ظهر، نه غروب شد نیامدی

......................

جمعه ای هم آمد اما او نبود

جمعه ای دیگر صبوری میکنم

ترسم از این است نبینم روی او

انتظارم را مروری میکنم

من به امیدی که بینم روی او

صبح جمعه عشق معنا می کنم

در غروب پر غمش در این دلم

ناله ی (امن یجیبا) میکنم

................................

دنیا به دور شـــــهر تو دیـــــوار بسته است
   هر جمعـــــه راه سمت تو انگار بسته است
کی عید میرسد که تکانی دهم به خــویش 
   هر گوشـــــــه از اتاق دلــــم تار بسته است 
   شب ها به دور شمع کسی چرخ می خورد
   پروانه ای که دل به دل یـــار بسته اســــــــت 
  از تو همیشه حرف زدن کار مشـــکلی ست 
در می زنیم وخانه ی گفتار بستـــــــه است
باید به دست شعر نمی دادم عشــــــــق را
حتی زبان ساده ی اشــعار بستــــــــه است
وقتی غروب جمعه رســد بی تو آفتــــــــــــاب 
انگار بر گلوی خــودش دار بستـــــــــــه است
می ترســــــم آخـــــــرش تو نیایی و پر کننــد 
در شهر : عاشقی زجهان بـــار بستـــه است

 

 

صلوات

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هیئت ثارالله تویسرکان در تاریخ 1392/10/06 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
با افتخار لینک شدید.
به ماسربزنید...

این نظر توسط امیر علی تقی خانلو در تاریخ 1392/10/06 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

با سلام اگر بنر دارید با قیمت مناسب در سایت قرار می دهیم
در 6 جا
2 تا در انجمن
4 تا در صفحه ی اصلی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است / محــبت تــو هــمان خط سرنوشت من است / گناهــکارم و از آسـتان قدس حــسین (ع) / کجا روم، به خدا کربلا بهشت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 936
  • بازدید کلی : 27,133